03 July 2014

Indaksi Part 1 Sesi Jun - Okt 2014

Tarikh : 17 Jun 2014
Masa : 8.30 pm - 10.00 pm
Tempat : 6C2

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia. Sorry for the late update korang. Maklumlah internet saya agak slow sedikit. So arini saya nak introduce kat korang part 1 dari fakuliti kita. Overall student tak ramai sangat, adalah dalam 50 orang. 
Tujuan utama indaksi nii, kita nak memperkenalkan fakulti dan kelab kita, FACCSYS ni kat dorang in the same kita nak dorang kenal jugak senior-senior account nii, kot-kot ada problemlkan, lepas tu tak tahu nak refer kat siapa ke, malu nak tanya orang lain ke kan, so boleh lah jumpa kitaorg. Tak kenal maka tak cinta. Cehhh. Haha. Besides that, kita jugak nak mengeratkan silaturahim antara senior dan junior. Takdelah junior rasa gap antara senior dan junior. 
Malam tu jugak, kitaorg MT and EXCO ada buat sesi pengenalan diri. Masa tgh kenalkan diri, Muslim boleh tersasul cakap "saya memegang watak" sepatutnya "saya pegang jawatan" so the whole class gelak. Haha. Dahtu si Fauzi pun boleh tersasul jugak. Cakap benda yang sama. Then, Syahin ada kenalkan baju koperat. After that, ada pemilihan exco utk part 1. Syakir and Najwa terpilih untuk jawatan tersebut. Tahniah :)
So here is a few pictures of that day event. Enjoy :))
































No comments:

Post a Comment